Hilton Dalaman Sarigerme Resort Spa

Genel Görünüm Genel Görünüm Giriş Genel Görünüm Genel Görünüm Lobi Lobi Açık Havuz Açık Havuz Açık Havuz Açık Havuz Açık Havuz Açık Havuz Havuza Merdivenle Bağlantılı Deniz Manzaralı Corner Suite Havuza Merdivenle Bağlantılı Deniz Manzaralı Corner Suite Havuza Merdivenle Bağlantılı Deniz Manzaralı Corner Suite Oda Oda Oda Oda Oda Oda Oda Oda Oda Oda Ana Restoran Ana Restoran Ana Restoran Ana Restoran-Teras Anisse Rakı Bar Caraf Wine House F Lounge Glitter Vodka & Champaigne Bar Oak Room Whiskey Bar Citrus Patisserie & Bar Elysion Spa Vitamin Bar Pianoforte Bar Türk A La Carte Restoran

Genel Bilgiler

Tesis, misafirlerini Ege ve Akdeniz’i buluşturan doğa harikası Dalaman'da, Hilton ayrıcalığı ile ağırlıyor. Dalaman Nehri'nin yanında konumlanan tesis, sunduğu zengin olanaklar ile dikkat çekiyor.

Tesisin modern bir tasarıma sahip odalarında misafirler için konfor adına tüm detaylar düşünülmüş. Bahçe, nehir ve deniz manzarasına açılan odalarda balkon bulunuyor.

Hilton Dalaman Sarıgerme Resort & Spa'da 7 adet restoran bulunuyor. Misafirler restoranlarda dünya mutfaklarından lezzetleri a la carte veya açık büfe olarak tatma şansına sahipler.

176.000 m² alanda kurulu tesisin özel plajının yanı sıra açık ve kapalı havuz bulunuyor. Misafirler ayrıca tesis içerisinde hizmet veren SPA'nın zengin hizmetlerinden de faydalanabilir. Misafirler SPA merkezinde vücut bakımı, masaj uygulamaları, köpük banyosu, Türk hamamı gibi olanaklarla stres atabilir.

Hilton Dalaman Sarıgerme Resort & Spa misafirleri tesisin otoparkını ücretsiz olarak kullanabilir; dalış merkezi, su sporları gibi aktivitelerden de ücretli olarak yararlanabilir.

Konum Bilgisi

Ortaca mevkiindeki tesis; Dalaman Havalimanı'na 20 km, Sarıgerme merkeze 2 km ve Muğla şehir merkezine 95 km mesafede konumlanıyor.

Plaj Bilgisi

Denize sıfır konumdaki tesisin iskelesi ve 650 m uzunluğunda kum plajı bulunuyor. Güneş şemsiyeleri, minder ve havlu plajda ve havuzda ücretsiz.

Yeme / İçme 

Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde bazı yerli ve yabancı alkollü ve alkolsüz içecekler 24 saat (Pianoforte Bar'da) ücretsiz. Ana restoranda kahvaltıda alınan taze sıkılmış portakal suyu ücretsiz. Breeze Snack, Vento Bistro, Citrus ve ana restoranda alınan dondurma servisi ücretsiz.

Premium, delüks içecekler, özel yerli ve yabancı şaraplar ücretli. Açık alandaki restoranlarda mevsim koşullarına göre, sezonluk olarak hizmet veriliyor. Vela Disko konsept dahilinde 1 Haziran-30 Eylül tarihleri arasında hizmet veriyor.

A la carte restoranlar rezervasyonlu ve kuver ücretli olup 19.00-22.30 saatleri arasında hizmet veriyor. Snack ve Bistro servisler sezonluk olarak tesisin belirlemiş olduğu tarih aralığında hizmet veriyor. Tao A la Carte Restoran, Teppanyaki mutfağında çocuk indirimi bulunmuyor. A la Turca ve Vela Riverside (deniz ürünleri) a la carte restoranlar 1 Mayıs-30 Eylül tarihleri arasında hizmet veriyor. Minibar her gün soft içecekler ve bira ile dolduruluyor. Elysion SPA Vitamin Bar 11.00-19.00 saatleri arasında ekstra ücretli hizmet veriyor. 

Barlar Sokağı 18.00-23.00 saatleri arasında hizmet veriyor ve konsepte dahil.

Tesisin büfesinde vegan kısım ve glütensiz ekmek bulunuyor. Glütensiz beslenen misafirler için talep etmeleri durumunda ekmek dışında (pankek, krep, pizza, pide, makarna, kek, pasta ) gibi ürünler hazırlanabiliyor. Şeker hastası misafirlerin talebi doğrultusunda diyabetik tatlılar hazırlanabiliyor. Bu taleplerin tamamı ana restoranda, büfe saatleri içerisinde karşılanıyor.

A LA CARTE RESTORANLAR

  • A la Turca A la Carte Restoran - Türk Mutfağı (Ücretli)
  • Alize A la Carte Restoran - İtalyan Mutfağı (Ücretli)
  • Tao A la Carte Restoran ve Teppanyaki - Uzakdoğu Mutfağı (Ücretli)
  • Finesse Hint A la Carte Restoran - Hint Mutfağı (Ücretli)
  • Vela Riverside (Deniz Ürünleri)A la Carte Restoran (Ücretli)

Hizmet Saatleri

07.00-11.00 Kahvaltı

10.00-18.00 Vento Bistro Restoran & Bar (1 Haziran-31 Ekim, İçecek)

10.00-22.00 Cıtrus Patisserie & Coffee

11.00-19.00 Indoor Patisserie

12.00-18.00 Gözleme Evi (1 Nisan-31 Ekim)

12.30-14.30 Öğle Yemeği

13.00-16.00 Vento Bistro Restoran & Bar (1 Nisan-31 Ekim, Öğle Yemeği)

13.00-17.00 Breeze Snack (1 Haziran-30 Eylül, Öğle Yemeği)

18.00-00.00 Breeze Snack (1 Haziran-30 Eylül, İçecek)

19.00-21.30 Akşam Yemeği

19.00-22.30 A la Carte Restoranlar

23.30-01.00 Gece Büfesi

Spor/Eğlence

Tesiste yetişkinler için 5 kaydırak, çocuklar için ise 3 kaydırak bulunuyor. (1 Nisan – 1 Mayıs ve 15 - 31 Ekim tarihleri arasında ısıtmalıdır)

Tesiste ücretsiz olarak zumba, sabah jimnastiği, bisiklet turu (sabah), water polo, boccia, squash, yürüyüş ve koşu parkuru, air hockey, ücretli olarak sanat okulu, dalış okulu, rüzgar sörfü, kano, deniz bisikleti, tenis dersi, tenis kortu aydınlatması bulunuyor.

Spa / Wellness

Tesisin SPA merkezi Byblis SPA Merkezi ücretsiz, Elysion Spa ücretli olarak iki ayrı bölümde hizmet veriyor.

Byblis SPA Merkezi, 1.050 malana kurulu olup,ısıtmalı kapalı havuz, ısıtmalı çocuk havuzu, sauna, Roma hamamı ve buhar odası olanakları bulunuyor.

Elysion SPA Merkezi 2290 malana kurulu olup 2 kattan oluşuyor. Hamam, VIP Hamam, buhar odası, vitamin bar, masaj ve bakım odaları, ozon sauna, yürüme ve dinlenme havuzu, güzellik merkezi bulunuyor.

Balayı Konsepti 

Ücretsiz Balayı Paketi

Teppanyaki Hariç A'la Carte Restoranlarda Bir Defaya Mahsus Romantik Akşam Yemeği

İlk Sabah Odaya Kahvaltı Servisi

Giriş Günü Odaya Meyve Sepeti, Pasta & 1 Şişe Köpüklü Şarap

Taze Çiçekler İle Oda Süslemesi

Önemli Notlar

Tesiste yetişkinler ve çocuklar için sunulan ısıtmalı aquapark ve havuz hizmeti, tesisin belirlediği tarihler arasında veriliyor. 10 yaş altı çocukların ebeveyn gözetimi olmadan yetişkin aquaparklarını kullanması yasak. 4 yaş altı çocukların Carpi Kidz Paradise kullanımlarında ebeveynlerinin gözetiminde olmaları gerekiyor. 10 yaş altı çocukların hamam, sauna, jakuzi, tüm havuz ve aquaparkları kullanırken mutlaka ebeveyn ya da bakıcı gözetiminde olmaları gerekiyor.

Akşam yemeği için ana restorana yüzme kıyafetleri, şort ve terlik ile girilemiyor.Tesiste kıyafet (spor, şık) zorunluluğu bulunuyor. 

Balayı paketinden yararlanmak isteyen çiftlerin, evlilik tarihinden itibaren 3 ay içinde yapacakları konaklamalar için check-in sırasında evlilik cüzdanlarını göstermeleri gerekiyor.

Hilton Dalaman Sarıgerme Resort & Spa odalarına giriş, saat 15.00'ten itibaren başlıyor. Odalardan çıkış saati ise en geç 12.00. Tesise evcil hayvan kabul edilmiyor. Tesiste hizmet veren açık alanların kullanımı ise mevsim koşullarına bağlı.

Aile odaları veya bazı özel odalar haricinde, diğer odalarda yapılacak 2+2 veya 3+1 (bebek) konaklamalar, odada sıkışıklık yaratabilir ve verilen ilave yataklar sabit yatak konforunda olmayabilir.

Tesiste verilen Ultra Her Şey Dahil konaklamalar, akşam yemeği ile başlar, konaklanan gece sayısı kadar akşam yemeğini içerir ve çıkış günü öğle yemeği ile son bulur.

Konaklama yapılacak odanın, aile odası, süit oda (ve benzeri) gibi özel tip odalar olması halinde, konaklama yapacak misafirlerden herhangi biri otelden erken ayrılırsa ücret iadesi yapılmaz.

Tesislerin konsept dahilinde sunduğu hizmetler ve bazı hizmet alanlarının kullanımı, Covid-19 kapsamında çıkan genelgeler ve yasal düzenlemelere göre konaklama süresince sınırlandırılmış ya da kapatılmış olabilir. Bazı hizmetler ise kısmen veya tamamen sunulamayabilir.


Covid-19 Kapsamında Alınan Önlemler

Genel Uygulamalar;

· 2020 yılı için tesisin oda kapasitesi, misafir yoğunluğunu azaltmak amacıyla düşürülmüştür.

· Tesiste 24 saat boyunca doktor, hemşire ve ambulans hizmeti, anlaşmalı özel hastane tarafından sağlanmaktadır.

· Tesiste kullanılan ve kullanılacak olan tüm dezenfektasyon cihazları, kimyasallar ve benzeri malzemeler uluslararası sağlık sertifikalı ve itibarı yüksek firmalar tarafından tedarik edilmektedir.

· Genel klima santrallerinde UV filtreleme yapılmaktadır ve odalara ve genel mekanlara ozon dezenfektasyon ve ULV makineleriyle temizlik işlemleri uygulanmaktadır.

· Tesiste çalışan tüm personelin işe başlamadan önce doktor kontrolü, ateş ölçümü yapılmaktadır.

· Tüm personel gerekli koruyucu malzemeler olan eldiven, maske ve nefeslikli maske ve/veya galoş ile çalışmaktadır.

· Tesisin tüm odaları Hilton “Clean Stay” programı kapsamında detaylı temizlenmekte, ozon dezenfekte işlemi bittikten sonra misafir kullanımına kadar mühürlenmektedir.

· Havuz çevresi şezlong grupları, sahil bölgesi şezlong grupları, restoranlar, konferans salonu, eğlence, animasyon alanları, barlar, açık alanlarda yer alan oturma/bekleme/yeme-içme bölümleri, tüm genel kullanım alanları sosyal mesafe planına uygun olarak düzenlenmiş, işaretlemeler yapılmış ve plana uygun kapasiteye göre kullanıma sunulmaktadır.

· Aynı odada konaklayan ve aynı aileden olan misafirlerin genel mahal kullanımlarında birbirleri ile sosyal mesafe şartı aranmamaktadır.

· Misafir kayıtlarının, tesise giriş yapmadan 24 saat öncesinde internet üzerinden tamamlanması istenmektedir.

· Tesisin tüm odaları Hilton “Clean Stay” programı kapsamında detaylı temizlenmekte, ozon ile dezenfekte işlemi bittikten sonra misafir kullanımına kadar mühürlenmektedir.

· Tesis genelinde maske ve eldiven gibi kişisel koruyucu ekipmanlar, misafirlerin kullanımına sınırsız sunulmaktadır.


Odalarda En Sık Temas Edilen ve Dezenfekte Edilen Noktalar;

· Düğmeler ve Elektronik Kumandalar (Işıklar, abajur lambalar, düğmeler ve elektronik kumandalar)

· Kapı Tutacağı ve Topuzlar (Kapılar, dolaplar, mobilya tutacakları ve perde çekme kolları)

· Büyük Banyo Yüzeyleri (Tuvalet aksamları ve oturakları, sıçrama yüzeyleri duş / küvet muslukları ve lavabo bataryaları)

· Klima Kontrol Panelleri

· Telefonlar, Uzaktan Kumanda ve Saatler (Telefon ahizesi, tuş takımı ve fonksiyon düğmeleri)

· Yatak ve Yatak Takımları (Yorgan, yastık kılıfı ve nevresimler dahil tüm yatak takımları)

· Banyo Malzemeleri (Tek kullanımlık banyo malzemeleri, mendil kutuları, sabunluklar, banyo tepsileri ve saç kurutma makinesi)

· Sert Yüzeyler (Çalışma masası, komodin ve sehpalar)

· Dolap İçi Malzemeler (Ütü, kasa ve tuş takımı)

· Oda İçi Yiyecek ve İçecekler (Çatal bıçak takımları, cam malzemeler, buz kovaları, minibarlar, su ısıtıcısı ve kahve makineleri)


Rezervasyon, Kayıt ve Transfer Esnasında Alınan Önlemler;

• Misafir kayıtlarının, otele giriş yapmadan 24 saat öncesinde internet üzerinden tamamlanması istenmektedir.

• Arzu eden tüm misafirlere evlerinden veya havalimanından otele tek veya çift yönlü olarak özel transfer hizmeti sunulmaktadır. Bu araçlar, gerekli hijyen önlemleri alınarak şoförün izole olduğu şekilde tasarlanmıştır.

• Tesise girişte tüm misafirlere temassız ateş ölçümü yapılıp kayıt altına alınmaktadır.

• Tesise gelen tüm misafirler, hijyen paspaslarından giriş yaparak içeriye alınmaktadır.

• Tüm bavullar dezenfekte işleminden geçirilerek tesise alınmaktadır.

• El dezenfeksiyon cihazları tesis girişinde ve tesisin birçok yerinde kullanıma sunulmaktadır.

• Tesise giriş yapılırken resepsiyon alanı personel ile misafiri birbirinden ayıran banko sistemiyle tecrit edilmiştir.

• Misafirlerimizin otele vereceği veya otelden alacağı tüm para, pasaport, oda manyetik kartı ve diğer evraklar dezenfekte edilerek teslim alınıp teslim edilmektedir.

• Oda kapılarında telefonla açılabilir (digital key) sistem olduğundan Hilton Honors üyesi olan misafirler bu özelliği kullanabilmektedir.

• Bebek arabası dezenfekte edilmeden bir sonraki misafire verilmemektedir.

• Nakit ödeme yerine kartla ödeme tercih edilmektedir. Misafirler, tesiste ihtiyaç duyulabilecek tüm bilgilere Hilton Dalaman Resort ve Spa telefon uygulamasından ulaşabilirler. Uygulama IOS veya Android telefonlara sistem sağlayıcıdan indirilip kullanılabilir.


Odalar İçin Alınan Sağlık Önlemleri;

• Odalarda devamlı çalışan personel tek kullanımlık maske, önlük, eldiven ve galoş ile hizmet vermektedir.

• Hilton “Clean Stay” programı kapsamında detaylı temizlenen oda, ozon dezenfekte işlemi bittikten sonra misafir kullanımına kadar mühürlenmektedir.

• Oda temizlik işlemleri tamamlandıktan sonra ilk kez misafir tarafından kullanıma açılmaktadır.

• Oda tekstilleri her gün değiştirilmektedir.

• Tesis genelinde oda kapasiteleri düşürülmüştür.

• Misafirlere mümkün olduğu kadar birbirine mesafeli oda verilmektedir.


Yiyecek ve İçecek Alanında Alınan Önlemler;

• Tesiste Her Şey Dahil sistemi devam etmektedir.

• A la carte restoranlar rezervasyon sistemiyle çalışmaktadır.

• Açık büfede yemek dağıtımı aşçılar tarafından yapılmaktadır, içecek servisi ise ilgili personel tarafından sunulmaktadır.

• Tüm açık büfe istasyonlarında misafirler, sosyal mesafe kuralı gereğince bekletilmekte ve hizmet sırayla verilmektedir.

• Tüm mutfak alanı DIVERSEY firması tarafından denetlenmekte ve DIVERSEY kimyasalları kullanılmaktadır.

• Tüm sebze ve meyveler ozon dezenfekte ve temizlik işlemlerinden geçmektedir.

Capri Çocuk ve Gençlik Kulübü Uygulamaları;

• Çocuk ve genç aktiviteleri; açık hava, havuz, plaj ve Carpi’nin Çiftliği bölümlerinde sosyal mesafe kuralına bağlı kalınarak, profesyonel ve eğitimli personel eşliğinde yapılmaktadır.

• Çocuk kulüplerinde hava temizleme cihazları mevcuttur. Tüm alanlar kullanım sonrası temizlenmektedir.

• Çocuk alanlarına 2-4 yaş aralığı haricinde ebeveynlerin mecbur olmadıkça girmemesi rica edilmektedir.

• Tüm çocuk alanları Carpi Club girişindeki ekranlardan ebeveynler tarafından takip edilebilir.

• Çocukların belirli mesafede ve sayıda oynamaları sağlanmaktadır.

• Doğa aktiviteleri, keşif aktiviteleri ve bireysel spor aktiviteleri teşvik edilmektedir.

• Tesiste bebek bakımı hizmeti, pandemi kuralları gereği verilmemektedir.

• Çocuk kaydırağı mesafe kurallarına göre kullandırılmaktadır.

Genel Alanlar İçin Alınan Sağlık Önlemleri;

• Tesisin fitness alanında aynı anda 3 kişiden fazla sayıda kişinin spor yapmasına izin verilmemektedir.

• Asansör kapasiteleri 2 kişiliktir. Mecbur olmadıkça misafirlerin merdivenleri tercih etmeleri önerilmektedir.

• Sahne şovu veya canlı müzik dinletilerinde sosyal mesafe kuralını koruyarak oturma düzeni mesafeli şekilde alınmaktadır.

• Şov ve canlı müzikleri odasından izlemek isteyenler için canlı yayın kamera sistemi odalardan izlenir hale getirilmiştir.

• SPA havalandırması UV sistemleri tarafından şartlandırılmaktadır.

• SPA bölgesinde tüm personel koruyucu maske kullanmaktadır.

• Tüm bakımlar ve terapiler camı açılabilen ve taze hava girişi olan odalarda verilmektedir.

• Bakım odaları her seans sonrası ozon makinesi ile dezenfekte edilmektedir.

• Masaj yataklarında tek kullanımlık çarşaf kullanılmaktadır.

• Havuzlarda yoğunluk kontrol edilmekte ve belirli sayının üzerinde kullanım kabul edilmemektedir.

• Şemsiye yerleri sabittir, sağlıklı mesafe gereği değiştirilmemesi rica olunur.

• Kapalı havuz, ücretli ve ücretsiz SPA bölüm havaları şartlandırılmaktadır.

• Tüm havuzlarda şezlonglar gerekli hijyen kuralları gereği birbirlerinden en az 2 metre ayrılmış şekilde yerleştirilmiştir.

• Plajda şemsiyeler 6 metre aralıklarla yerleştirilmiştir.

Genel Otel Olanakları
  • Çamaşırhane - Ücretli
  • 24 Saat Resepsiyon - Ücretsiz
  • Otopark - Ücretsiz
  • Kuru Temizleme Hizmeti - Ücretli
  • Çocuk Havuzu - Ücretsiz
  • Masaj - Ücretli
  • Kablosuz İnternet Bağlantısı - Ücretli
  • Kapalı Havuz - Ücretsiz
  • Sauna - Ücretli
  • Restoran - Ücretsiz
  • Su Kaydırağı - Ücretsiz
  • Kuaför - Ücretli
  • Lobi - Ücretli

HIS Turizm & Sompo Sigorta İptal Güvence Paketi

İptal güvence paketimiz ile sizlere her koşulda rezervasyonlarınızı cezasız iptal etmek hakkı sunuyoruz. Rezervasyonunuzun başlangıcından 72 saat öncesine kadar cezasız iptal hakkınız bulunmaktadır. Üstelik bu paket siz değerleri misafirlerimize ücretsiz olarak sunulmaktadır. Bu uygulama yalnızca otel konaklamasını kapsar, rezervasyonla beraber alınan uçak biletleri, transfer hizmetleri ise kapsam dışıdır. Bu uygulama 1 Nisan - 31 Ekim tarihleri arasındaki minimum 3 gece üzeri konaklamalarda geçerlidir.