Dome Hotel

Genel Görünüm Genel Görünüm Genel Görünüm Kara Manzaralı Standart Oda Deniz Manzaralı Standart Oda A'la Carte Restoran Casino

Konum  

Ercan Havalimanı'na 38 km mesafede olan tesis Girne şehir merkezinde denize sıfır konumda yer almaktadır.  

Tesis 

Dome Hotel casinoda 12.00 - 05.00 arası restoranlar , A'la Carte Restoran , barlar , sauna , orkestra - canlı müzik , havuzlar , çocuk havuzu , Dome Cafe , wireless mevcuttur. 

Oda Tipi ve Özellikleri  

Toplamda 160 oda 300 yatak kapasiteli Dome Hotel'de odaların tümünde uydu yayınlı TV , minibar , direkt hatlı telefon , balkon , müzik kanalı , klima , banyolarda saç kurutma makinesi , küvet mevcuttur.  

Yeme / İçme  

Sabah ve akşam yemekleri açık büfe olarak hizmet vermektedir.  

Plaj  

Dome Hotel'de denize sıfır özel platform plajdan denize girilmektedir. Deniz suyu ile beskenen doğal havuz ve tatlı su havuzları mevcuttur.  

Ücretsiz Aktiviteler  

Kasa (tüm odalarda ) , sauna , wireless.  

Ücretli Aktiviteler  

Masaj , doktor , çamaşırhane , oda servisi. 

Not: Evcil hayvan kabul edilmemektedir.  


OTELİMİZDE COVİD – 19 GENEL TEDBİR VE UYGULAMALAR

1. Covid – 19 sertifikası Turizm Bakanlığı tarafından verilmiştir.

2. a) Otel çalışanları davranış, hijyen ve sanitasyon eğitiminden geçirilerek, koşullara uygunluğudenetlenecektir.

b) Alınan eğitim sonrasında işletme yönetimi tarafından belirlenen yetkili kişi, hastalık şüphesi gösteren misafir veya personel belirlenmesi halinde, 1102 nolu KKTC Sağlık Bakanlığı çağrı merkezi aranır, sağlık kuruluşu tarafından hasta devir alınıncaya kadar izole edilir, hizmetleri güvenlik tedbiri alınmış personelce sağlanır, COVID-19 teşhisi konmuş ise konaklamanın sona ermesinden sonra müşteri odası standartlara uygun malzeme ile dezenfekte edilir ve havalandırılması sağlanır.

3. a) Otele giriş yapacak olan her misafirin her girişinde ateşi kontrol edilecektir.

b) Hava, kara ve deniz kapılarından giriş yapan misafirlerinden PCR testi istenilecek, otelde de bu rapor kayıt altında tutulacak.

4. 7/24 sağlık personeli bulunacaktır.(Hemşire veya doktor)

5. Ortak alanlarda sosyal mesafe düzenlemesi yapılacaktır.

6. Açık alanlar periyodik olarak dezenfekte edilecektir.

7. Sauna ilk aşamada açılmayacak. Turizm ve Çevre Bakanlığı ve Sağlık

Bakanlığı tarafından belirlenecek ileriki bir tarihte açılmaları gündeme gelecek.

2.PERSONEL İÇİN ALINACAK ÖNLEM VE UYGULAMALAR

1. Personelin işe geliş gidişlerinde vücut ısıları ölçülerek kayıt altına alınacak.

2. Personele pandemi konusunda Turizm ve Çevre Bakanlığı ile Sağlık Bakanlığı’nın işbirliği ile Sağlık

Bakanlığı tarafından eğitim verilecek ve sertifikasyon sistemine gidilecek.

3. Personelin mümkün olduğunca ayni vardiyada çalışması sağlanacak.

4. Personel yemekhanesinde sosyal mesafe sağlanacak.

5. Ateş, öksürük, nefes darlığı ve vb. şikayeti olan çalışan, diğer çalışanlardan izole edilecektir. İzole edilen çalışan en kısa sürede 1102 nolu KKTC Sağlık Bakanlığı çağrı merkezi aranarak kayıt altına alınacak.

6. İşletme tarafından çalışanların birlikte yaşadığı aile üyeleri arasında Covid-19 belirtisi bulunup

bulunmadığı ve 14 gün içerisinde yaptığı seyahat bilgileri günlük olarak takip edilecek. ( Haftada 1 ayda 4 olacak şekilde)

7. Personel kafeteryasında masa ve sandalyeler her öğünden sonra dezenfekte edilecek.

8. Tüm personelin maske ve eldiven kullanma zorunluluğu olacak.

3.OTEL GİRİŞİ VE GÜVENLİK

1. Otele girerken tüm personel ve misafirler tek kullanımlık maske ve eldiven kullanacak.

2. Otele girişte yolcular araçtan inmeden araç dezenfekte edilecek.

3. Yaya olarak girişlerde maske ve eldiven verilecek ve ateşleri ölçülecek.

4. Tek kullanımlık atık torbası konulacak.

5. Çalışanlar misafir hakkında yeterli bilgiye ve donanıma sahip olacak.

6. Çalışanlar diğer bölüm çalışanları ile koordinasyon içerisinde olacak.

4.RESEPSİYON / OTELE GİRİŞ

1. Resepsiyon girişine termal kamera konulacak. (Küçük otellerde termal kamera yerine ateş ölçer

konulacak).

2. Girişte herkesin ateşi ölçülecek.

3. Resepsiyone girişte ayak dezenfektasyonu için pas pas konularak önlem alınacak.

4. Resepsiyon deskinin üzeri şeffaf koruyucu siperlik ile yeniden düzenlenecek.

5. Resepsiyonda ateş ölçer, yüzey temizliği için antiseptik, el dezenfektanları, tek kullanımlık maske,

eldiven, önlük ve atık torbası bulundurulacak.

6. Bavullar dezenfekte edildikten sonra bell boy veya misafirlerin kendileri tarafından odalara taşınacak.

7. Misafirlere otel girişinde Covid-19 ile hijyen konusunda alınan önlemler ve uygulamalar ile misafirlerin uyacağı kurallarla ilgili bilgi verilecek.

8. Misafirlere Covid-19 sürecinde, müşteri taahhütnamesi doldurtulacak

9. Sosyal mesafeyi belirtmek için, resepsiyon ve yoğunluğun yaşandığı diğer bölümlere çizgi çekilerek

işaretler konulacak.

10. Asansörlerin taşıma kapasiteleri sınırlandırılarak, misafirlerin asansörde sosyal mesafe kurallarına

uymaları istenilecek ve taşıma kapasiteleri azaltılacak.

5.GENEL ALANLARDA DÜZENLEMELER

YATAK ODALARI

1. Odaların temizlik esnasında camları açık olacak şekilde temizlenecek ve en az 1 saat havalandırılacak.

2. Odalarda havlu, tek kullanımlık şampuan, sıvı sabun, bardak, maske vb. malzemeler

kullanılacak.(havlular günlük kontrol edilip değiştirilecek)

3. Odalardaki havalandırma sistemleri düzenli dezenfekte edilecek.

4. Odalar misafir ayrıldıktan sonra 6 saat boş bırakılacak. (temizlenirken klima açık tutulacak ve 1 saat

temizlikten sonra odalar 5 saat havalandırılacak)

MUTFAKLAR

1. Mutfakların girişinde el dezenfektanları bulundurulacak.

2. Belli saat aralıklarında dezenfekte edilecek. ( Mutfak öğün aralarında dezenfekte edilecek)

3. Oteller açılmadan önce ve hizmet süresince tüm tabak, bardak metal ve mutfak malzemeleri 70 derecede yıkanacak.

4. Mutfak girişlerinde ayak dezenfeksiyonu için pas pas kullanılarak önlem alınacak.

5. Mutfak bölümlerinde bez kullanımı yerine rulo kâğıt havlu kullanılacak.

6.RESTORANLAR, YEMEK ALANLARI VE BARLAR

1. Yeme ve içme üniteleri yönetim tarafından hazırlanan protokole göre temizlenerek, denetimi yapılacak ve kayıt altına alınacak

2. Her bir yeme ve içme ünitesinin girişinde el dezenfektanı bulunacak ve 1,5 metre mesafe bırakılarak sosyal mesafe aralığı işaretlenecek.

3. Masa düzeni 10 metrekarede 4 kişi ve her bir sandalyenin arkasının diğer masanın sandalyesinin arkasına en az 60cm ve iki masa arası 1,5 metre mesafe olacak şekilde ayarlanacak.

4. Genel alanlardaki su dolapları ve sebiller kaldırılacak.

5. Bar ve restorandaki tüm masalar her müşteri ayrıldıktan sonra dezenfekte edilecek.

6. Mini bar ürünleri dezenfekte edilecek.

7. Çay kahve istasyonları iptal edilecek.

7.TOPLANTI SALONLARI

1. Toplantı salonları yönetim tarafından hazırlanan protokole göre temizlenecek, denetimi yapılacak ve kayıt altına alınacak.

2. Toplantı salonlarının girişinde el dezenfektanı bulunacak ve masalar arası 1,5 metre, sandalyeler arası en az 80 cm olacak şekilde mesafe bırakılarak sosyal mesafe aralığı işaretlenecek.

3. Salonda olacak olan ekipmanlar dezenfekte edilecek ve havalandırma düzenli olarak yapılacak.

4. Toplantı salonlarında açık büfe servis olmayacak, personel servis yapacak.

5. Toplantı masalarında dosya kalem vb. kırtasiye eşyası verilmeyecek.

8.TUVALETLER

1. Tuvaletler yönetim tarafından hazırlanan protokole göre temizlenerek, denetimi yapılacak ve kayıt altına alınacak.

2. Lavabolarda sıvı sabun ve el dezenfektanı bulundurulacak.

3. Otel genelinde temizlik ve kontrol için hazırlanan çizelgeler personel tarafından imzalanacak.

4. Çöp kovaları ve kullanılan diğer temizlik ekipmanları dezenfekte edilecek.

9.SATIN ALMA, MAL KABULU VE DEPOLAMA

1. Tesislerin Satın Alma, Mal Kabul ve Depolama işlemleri, otel yönetimi tarafından hazırlanan protokole göre yapılacak ve yönetici tarafından denetlenerek kayıt altına alınacak.

2. Misafir ve personel girişlerinde kullanmak amacı ile bol miktarda yedekli ateş ölçer alınacaktır. Ayrıca maske, eldiven, önlük, dezenfektan vb. malzeme stoklanacak.

4. Tesise dışardan gelen tedarikçiler, şoförler vb. kişilerin, otel çalışanlarıyla temasta bulunmaması için sosyal mesafe kuralları uygulanarak, koruyucu ekipman kullanılacak.

5. Satın alınan mallarda, en az insan teması yapılması için gerekli önlemler alınacak.

6. Ürünler, lisanslı tedarikçilerden ve ambalajlı ürünler arasından tercih edilecek.

10.SAUNA ODASI ;

1. Salonun girişinde el dezenfektanı ve sosyal mesafe işaretleri bulunacak.

3. Uygulama yapan çalışanlar her uygulama öncesi ve sonrası kendilerini dezenfekte edecek, kuru alanlarda maske ile çalışacak.

5. Sauna oda kullanım alanları kapasitesine göre hijyenik şartlarda sınırlandırılacak.

6. Sauna ve Masaj alanlarında hijyenik şartlar oluşturulmak sureti ile güvenliği önceden sağlanmış veya tek kullanımlık malzeme ve materyaller kullanılarak hizmet verilecek.

7. Giyinme ve soyunma odaları, duşlar, tuvaletler gibi mekanlar, dolap ve anahtarları ile kullanılan havlu, bornoz vb. malzemeler sürekli olarak dezenfekte edilecek.

8. Masaj yaptıracak misafirler sağlık bilgi formu dolduracak ve son 14 gün içerisinde bulunmuş oldukları yerler öğrenilecek.

9. Masaj odaları randevu sistemi ile çalışacak ve her masajdan sonra 1 saat boş bırakılacak ve randevu saatlerine göre dezenfekte edilecek.

11.YÜZME HAVUZLARI

1.Yüzme havuzları yönetim tarafından hazırlanan protokole göre temizlenerek, denetimi yapılacak ve kayıt altına alınacak.

2.Yüzme havuzu, şezlonglar (yastıksız olarak kullanılacak) ve oturma alanları yerleşimlerinin, ikişerli gruplar halinde sosyal mesafe kurallarına göre, aralarında 2 metre mesafe olacak şekilde düzenlenecek.

3.Havuz suyundaki klor seviyesi açık havuzda 1-3 ppm,arasında tutulacak ve periyodik olarak kayıt altına alınacak.

4.Havuzda kapasite uyarısı yapılacak.

5.Misafirlerin havuza girmeden önce duş almaları ile ilgili bilgi tabelası görülebilir bir yere asılacak.

6.Havuza ait tuvalet, duş, kabin ve tüm şezlonglar ve misafirlerin kendilerine ait havluları, her gün dezenfekte edilerek kontrol edilecek ve temizlik çizelgesi personel tarafından imzalanacak. 

12.PLAJLAR

1.Plaj kafeteryası ve restoranının sosyal mesafe alanına göre kapasitesi belirlenecek.

Restoranların açılış tarihine göre oteller deki restoranlarda ayni anda hizmet vermeye başlayacak.

2.Şezlong (yastıksız ) ve şemsiyeler 2 metre aralıklarla yerleştirilecek.

3.Plajların alanına göre misafir kapasitesi belirlenecek.

4.Her müşterinin ayrılması sonucunda kullanılan şezlonglar, sandalyeler vb. temizlenerek dezenfekte edilecek.

5.Plaj denetimleri Belediyeler ve Kaymakamlık tarafından düzenli olarak yapılacak.

6.Plajlar, yönetim tarafından hazırlanan protokole göre temizlenerek, denetimi yapılacak ve kayıt altına alınacak.

13.ATIK YÖNETİMİ

1. “Atık Yönetimi” yönetim tarafından hazırlanan protokole göre temizlenerek, denetimi yapılacak ve kayıt altına alınacak.

2. Yönetim tarafından atık yönetimi konusunda, süreci takip edecek bir görevli atanacak.

3. Atıklar plastik çöp torbalarının ağızları bağlanacak çöp konteynerleri/bidonları içerisinde muhafaza edilecek.

4. Belediye veya Lisanslı Kuruluşlar tarafından tıbbi ve evsel atıklar, usulüne uygun olarak toplanıp ayrıştırılacak.

5. Çöp odalarında periyodik olarak temizlik, ilaçlama ve dezenfekte yapılacak.

6. Çöp konteynerleri çöp odaları içerisinde muhafaza edilecek. 

14.HAŞERELERLE VE ZARARLILARLA MÜCADELE

1. Haşere ve Zararlılarla mücadele, yönetim tarafından hazırlanan protokole göre uygulanacak, denetimi yapılacak ve kayıt altına alınacaktır.

2. Yönetim tarafından haşere ve zararlılarla mücadele konusunda süreci takip edecek bir görevli atanacak.

3. Zararlıların, Otele giriş noktaları belirlenerek önlemler alınacak.

4. Atık su kanalları (drenajlar) kolay temizlenebilir, zararlı girişini, kokunun çıkışını ve atık sıvıların geri

basmalarını önleyecek şekilde düzenlenecek.

5. Otel periyodik şekilde ilaçlanıp kayıt altına alınacak. 

15.TEKNİK SERVİS

1. Su Dezenfeksiyonu; Kullanım suyu, havuz suyu vb dezenfeksiyon gerektiren yerlerde kullanılan malzeme uluslararası standartların belirttiği limitlere göre kullanılacak.

2. Bulaşık ve Çamaşır Yıkama Ekipmanları; Çamaşır ve bulaşık yıkama ekipmanları doğru ısıda (60-90 derecede) ve doğru dezenfekten dozajlarıyla yıkanacaktır.

3. Havalandırma; Tesis içerisinde kullanılan havalandırma ekipmanlarının fitlerinin bakımı ve gerekirse değişimi yapılacaktır.

Otel Özel Hizmetler
  • Fotoğraf Servisi - Ücretli
Ödeme Metodları
  • MasterCard - Ücretli
  • Visa - Ücretli
Oda Olanakları
  • İnternet Erişimi - Ücretli
  • Merkezi Klima - Ücretli
  • Kasa - Ücretsiz
  • Uydu TV - Ücretsiz
  • Saç Kurutma Makinası - Ücretsiz
  • Telefon - Ücretli
Genel Otel Olanakları
  • Oda Servisi - Ücretli
  • 24 Saat Resepsiyon - Ücretsiz
  • Gün Boyu Çocuk Bakım - Ücretli
  • Döviz Değişimi - Ücretli
  • Gazete - Ücretli
  • Kuru Temizleme Hizmeti - Ücretli
  • Açık Havuz - Ücretsiz
  • Çocuk Havuzu - Ücretsiz
  • Masaj - Ücretli
  • Toplantı / Konferans Odası - Ücretli
  • Kablosuz İnternet Bağlantısı - Ücretli
  • Sauna - Ücretli
  • Casino - Ücretli
  • Lobi - Ücretli
  • Çamaşırhane - Ücretli
Yiyecek ve İçecek
  • Açık Büfe Kahvaltı - Ücretsiz
  • Kahvaltı - Ücretsiz
  • Açık Büfe Akşam Yemeği - Ücretsiz
Ulaşım
  • Taksi - Ücretli

HIS Turizm & Sompo Sigorta İptal Güvence Paketi

İptal güvence paketimiz ile sizlere her koşulda rezervasyonlarınızı cezasız iptal etmek hakkı sunuyoruz. Rezervasyonunuzun başlangıcından 72 saat öncesine kadar cezasız iptal hakkınız bulunmaktadır. Üstelik bu paket siz değerleri misafirlerimize ücretsiz olarak sunulmaktadır. Bu uygulama yalnızca otel konaklamasını kapsar, rezervasyonla beraber alınan uçak biletleri, transfer hizmetleri ise kapsam dışıdır. Bu uygulama 1 Nisan - 31 Ekim tarihleri arasındaki minimum 3 gece üzeri konaklamalarda geçerlidir.